Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Ben je niet helemaal tevreden met je nieuwe aankoop of liever een andere maat?

Wij verzoeken je dan graag je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden door een e-mail te sturen naar info@jessismore.nl

retouren die wij na 14 dagen binnen krijgen nemen wij niet in behandeling.

 

Wij raden aan het pakket met track & trace code te retourneren en het verzendbewijs te bewaren totdat je retourzending verwerkt is. Tevens ben je zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens transport van de retourpakket.

 

LET OP! retourkosten zijn voor eigen rekening. 

 

Jess is More neemt alleen retourzendingen in behandeling mits de items:

– ongedragen en niet gewassen

– geen make-up vlekken

– het originele kaartje moet eraan hangen

– in originele staat  

– geen zweetvlekken en geur
– factuur moet erbij  zitten
Afgeprijsde artikelen, sale items en sieraden mogen niet geretourneerd worden dit ook vanuit het hygiënisch oogpunt.

Hoelang duurt het voor dat mijn retourzending verwerkt wordt?
Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsten van de bestelling.


Garantie 
wij geven geen garantie op het volgende:
–  losse draadjes (afwerk draden)
–  lussen/haken bijv. bij gehaakte truien en vesten 
–  bedrukking of beplakking oa strassteentjes, plakletters, studs en pailetten   
–  het pullen van kleding 
–  accessoires  zoals kettingen, oorbellen en armbanden dit vanuit een hygiënisch oogpunt 
–  er wordt geen was garantie gegeven 

Mocht er een defect zijn meldt dit binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling. Stuur een e-mail naar info@jessismore.nl. Vermeldt in je mail wat er defect is, het ordenummer en stuur een foto van het defect mee als bijlage.